sobota 11. května 2013

Ořechovo- medový mix!

Ahoj:)
V poslední době mně nějak baví dělat různé mixy s ceráliema. Moc mi to chutná ale většinou tam dám ovoce nebo něco co tělu prospívá. Nedávno jsem četla něco o ořechách, že něčemu prospívají ale už si nepamatuji, takže kdyby jste věděly, tak napište do komentářů:). Tak tedy- udělala jsem si na večer ořechovo- medovou pochoutku. Nic víc! Vím že to zní jednoduše ale ne každého napadne smíchat ořechy s medovýma kolečkama (?). 

Přiznám se.. jedla jsem na večer. Ale bylo to lehké a já nikdy neusnu s prázdným žaludkem :D.
Ale musím se vážně pochválit! Byla to dobrota.

Použila jsem: 
  • Medové kroužky (honey rings- taková červená krabice)
  • Ořechy (normální- v sáčku)


Hodí se to na snídani ideálně


(zařadila jsem mezi DIY...něco jako DIY-food- udělej si sám jídlo)




Žádné komentáře:

Okomentovat