pátek 10. května 2013

Diary |10.5.2013| ...Perfect school?!

Ahoj všem!:)
Dnes je na čase napsat první deníček ("diary"), ovšem dnes ještě napíšu jeden článek který přednastavím na večer. 

Musím říct že dneska se mi do školy chtělo, určitě to je tím úžasným počasím (23°). Jsem ráda že nejsem nemocná protože to ve škole stálo za to! Mněli jsme jen 4 hodiny protože polovina školy (učitelé, žáci) jeli na pohár rozhlasu (sport: běh atp...). Navíc jsme se 2 hodiny v kuse koukali na film takže náš milý učitel na zeměpis (který nás mněl dnes i na matiku), matiku vynechal. 

Maminka mi koupila banány takže jsem si udělala mix s cereáliema. 
Přidávám fotku. Je to strašně jednoduché (stačí 5 min.) a je to dobré jak na svačinku tak na snídani. Já bohužel ráno vždy spím déle než bych mněla a tak nemám ani těch 5 minut na přípravu. Dnes to bylo něco jako můj oběd. Ale věřte, zasytí to!


Mix obsahuje: 
  • Cerálie- kukuřičné lupínky
  • Mléko
  • Jahody- nakrájené na kolečka
  • Banán- nakrájený na kolečka
  • Šlehačka


Protože je blog částečně i o oblékání. Tak přidám svůj dnešní outfit. Nic složitého: legíny, tílko, a krátký top.


Fotila jsem hned ráno, taže fotka na rychlo :D.

Wau, koukám že jsem se docela rozepsala. Tak to ukončím. Čekejte ještě ten další článek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat