čtvrtek 9. května 2013

Blog o něčem a o ničem

Ahoj, ahoj, ahoj!:)
Vítejte na mém blogu.
Budu se věnovat především deníčku a každodennímu životu, najdete tady později i kosmetické a fashion články. Videa točit nebudu, nemám na to čas, možná se tady nějaké video objeví ale stáhnuté z internetu nebo natáčené bez zvuku (nerada mluvím do kamery) :).

A já?!

Nesmím zapomenout na sebe a na můj krátký životopis! Jsem holka- Jméno nebudu jmenovat. Je mi 12 let (ano málo, ale není blog pro každého ?!) Obecně mně baví psaní článků. Miluju čokoládu a svůj počítač, rodinu a kamarády:).  Nesnáším špenát, králičí maso, jelita, pavouky, otravné a namyšlené lidi. 

Ještě dnes článek |Co dám mamince ke dnu matek?|
A protože už je to poměrně dlouhýýý článek tak udělám malou reklamu pro blog kde funguju jako jedna z dalších redaktorek:). http://modanasbavi.blog.cz/

2 komentáře:

  1. oběví? - snad objeví, ne? :D (promiň, ale češtinu miluju a nutí mě to vždycky opravit :DD)
    Jinak se těším na články

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, já jsem odpůrce češtiny takže jedno slovo nepíšu 2 minuty. Ale ok, opravím :D děkuju.

      Vymazat